Wednesday, February 6, 2013

Style Icon: Victoria Beckham


Luna aceasta mi-am cumparat revista Glamour pentru simplul motiv ca o are pe Victoria Beckham pe coperta, ea fiind una din personalitatile mele preferate.
Dna. Beckham (cum imi place mie sa-i spun) are un stil deosebit, aparte. Pe langa faptul ca arata senzational, desi a nascut 4 copii, mai are si enegia necesara sa creeze propria linie vestimentara. Toate rochiile ei sunt superbe. Stie ce sa creeze pentru ca o femeie sa arate si sa se simta bine in propria piele.
Urmaresc cu interes stirile despre ea si caut mereu poze cu "street style-ul" ei. Oricum ar fi imbracata, reuseste mereu sa fie in centrul atentiei, sa fie laudata pentru ce poarta si sa inspire femeile din toata lumea.
Victoria Beckham a devenit un brand renumit in lumea modei. Cand spui ca porti "Victoria Beckham" e ca si cum ai spune ca porti Valentino sau Karl Lagerfeld. Numele ei este egal cu eleganta.
Imi plac foarte mult si nelipsitii ei ochelari mari, iar gentile (in general XXL) nu fac decat sa completeze tinutele ei perfecte.
Victoria este una dintre cele mai de succes femei din Marea Britanie. Dupa ce a cucerit tara natala si Europa, ea a continuat sa cucereasca si restul lumii. Si cum ar putea sa n-o faca?














No comments:

Post a Comment