Sunday, March 3, 2013

Cloud no. 9 Pop-up Store

Ieri am fost la Cloud no. 9 Pop-up Store, unde am avut placerea de la o intalni pe Dana Rogoz si pe fetele de la Irenka, ale caror tinute sunt superbe.

Inainte sa plec de acasa, am facut o poza :)


Am fost la standul Madalinei Dumitru, de la Light Square, care face desene in tus foarte interesante. Imi pare rau ca nu am putut face poze mai clare din cauza luminilor.



M-am intalnit si cu Dana Rogoz care a fost destul de draguta sa faca o poza cu mine. Este mai draguta in realitate decat in poze.



Fetele de la Irenka au niste creatii superbe, Toate sunt bine lucrate, as purta totul de la ele. De exemplu, aceasta fusta mi-a atras atentia. Sigur o sa trec pe la atelierul lor sa dau comanda de niste hainute.



Pe seara, cand m-am intalnit cu sotul meu, am facut si cateva poze.





Am purtat: fular Kenvelo, haina Miniprix, pulover Reserved, tricou Pimkie, pantaloni Stradivarius, cizme Leonardo, geanta Deichmann, ceas Casio.

No comments:

Post a Comment