Friday, March 8, 2013

Cooking time: Chocolate cookies

Aseara eram acasa si nu prea aveam ce face, asa ca m-am gandit sa gatesc ceva. Mie imi plac foarte mult dulciurile, sa le gatesc si sa le mananc :)
Reteta la care m-am oprit a fost de Chocolate Cookies.

Ingrediente: 100 gr ciocolata amaruie, 300 gr faina, 100 gr unt moale, 100 gr zahar, 1 ou, jumate pliculet de praf de copt, 1 lingura de cacao, scortisoara, 1 zahar vanilat, 1 esenta de vanilie.

Mod preparare: se pregateste ciocolata (o parte se razuie, iar putina ciocolata se taie in bucati mai mari).
Intr-un castron se amesteca ingredientele uscate, iar in alt castron mai mare se amesteca cu mixerul zaharul cu untul pana se formeaza o pasta. Apoi, se adauga oul si se mai bate pana se omogenizeaza. Se adauga ingredientele uscate si se amesteca in continuare. Dupa ce se omogenizeaza, se pune ciocolata si se mai amesteca putin, apoi se lasa la rece 20-30 min.
Se unge o tava cu unt. Se imparte compozitia si se pune in tava sub ce forma vreti. Lasati o mica distanta intre forme pentru ca in timpul coacerii se vor mari. Puteti pune formele in tava cu mana umeda (ca sa nu se lipeasca compozitia de maini) sau cu o lingura.








Eu am dus si la birou niste cookies si colegii mei au fost incantati. Pentru a face mai multe, am dublat cantitatile ingredientelor.
Pofta buna!


1 comment: